Al 50 jaar zingend voor een eerlijke wereld!
Op maandag 23 maart om 20:15 uur rganiseren we weer een open repetitie op de trappen (aan de stationszijde) van Amare. Iedereen is van harte welkom om mee te zingen of te komen luisteren.
Geef via mail even door als je denkt te komen, dan kunnen we daarmee rekening houden met het aantal kopieën van de liederen. Maar spontaan binnenlopen is zeker ook mogelijk.
Geef dit bericht – of de link https://www.amare.nl/nl/agenda/open-repetitie-koor-jan-en-alleman-bqlh- door aan vrienden of familie als je denkt dat zij interesse hebben in deze repetitie.
Het Haags strijdkoor Jan en Alleman zingt al zo'n 50 jaar in Den Haag voor een beter milieu, vrede, emancipatie, rechten van vluchtelingen en voor een beetje betere wereld.